2.3.14

Reketi liigutamise programm

Kuna otsustasime tutvuda kuidas tehakse lihtsamat mängu, siis proovisime Ping-Pongi ühele. Näide on raamatust Robootika? ... See on imelihtne! Nagu ikka ei hakka endast lugu pidav koodijupp kohe tööle. Olen reede õhtust pusinud ja mõnda kohta omatahtsi ringi teinud. Panen siia esialgse variandi, mida saab veel ringis kohendada.
Peamiseks probleemiks on reketi paremale liikumisel jääv pikk saba. Vahetasin katsetamise käigus värava ehk reketi "AA" deks. Siis oli parem jälgida. Mingi konks on veel sellega kui reket jõuab paremasse nurka. Alustamisel ei teki värav ka päris keskele.

//Reketi liikumine
task main()
{
  int Dash;
  long alg;
  long Mootor;
  alg=MotorRotationCount(OUT_A);
 
  while(TRUE)
  {
    Mootor=MotorRotationCount (OUT_A)/5;
    Dash=(alg-Mootor)+DISPLAY_WIDTH/2;
    if (Dash<0)
    {
      alg=Mootor-DISPLAY_WIDTH/2;
      Dash=0;
    }
    if (Dash>DISPLAY_WIDTH-12)
    {
      alg=Mootor+DISPLAY_WIDTH/2-12;
      Dash=DISPLAY_WIDTH-12;
    }
   TextOut(Dash, LCD_LINE8,"AA",DRAW_OPT_CLEAR_LINE);
   Wait(100);
   ClearScreen();
   }
}


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar